duminică, 25 decembrie 2011

My Christmas in photos

Buna dimineataaa!!!
Cum am petrecut ajunul Craciunului...in cateva poze...
Am incercat pentru prima oara sa facem briose, destul de entuziasmati...
si au iesit fooooooarte buneeeee...
(am avut si ceva peripetii cu prima tava , dar de la a 2-a a fost ok  )
I-am facut nepotelului meu o jucarie din fetru pe care a 
molfait`o de la prima vedere, deci i`a placut...   
Am desfacut cadouri...muuuuuuullllllte...   
iar acum fugim la pationar...  

Voi cum ati petrecut?
O zi frumoasaaaaaaa in continuare 
 ,Ale

6 comentarii:

  1. Cand te intorci de la patinoar primesti colinda? de fapt cu colindele, ca am mai multe.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. heiii, Craciun fericit!!!!
    si noi petrecem!!!!
    pozele sunt minunate, ce frumosi sunteti toti!

    P.S. imi dai si mie reteta de briose :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Adnia, multumim ne-am distrat :D

    Sakura primim cu colinda ;))

    Svetlana multumim si sa petreceti in continuare :D
    Reteta este luata de pe site-ul Laurei Adamache... :D modificata putin pt ca mi`am pus amprenta personala :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Anca! Sarbatori Fericite si tie >:D<

    RăspundețiȘtergere