joi, 29 septembrie 2011

Chandelier

Cand lantisorul de bronz a intalnit margelutele de lemn, superbele cristale de sticla si floricelele crosetate a luat nastere o deosebita pereche de cercei!
Parca special facuti pentru toamna, caldurosi, eleganti dar in acelasi timp au un aer rustic, am reunit toate aceste calitati!
 Desi e reprezentata de culori calde, toamna e chiar friguroasa motiv pentru care trecem la garderoba potrivita dar care nu ne permite intotdeauna accesorii finute(lanticuri la baza gatului spre exemplu sau cercelusii cu surub care dupa parerea mea sunt intr-un fel “ascunsi”) de aceea cerceii candelabru sunt exact ce avem nevoie pentru a ne pune in evidenta!

Aceasta pereche de cercelusi a fost facuta toamna trecuta cred ...
cand incepeam sa ma joc cu diverse materiale si sa le combin...
 siiiiii... o poza dragalasa de la vizita de aseara la tripletii mei preferati
ne-am jucat pana am ramas fara energie

2 comentarii:

  1. sunt superbi!! imi plac la nebunie!!
    P.S. ma bucur ca am dat de blogul tau, e foarte...luminos)))si confortabil))

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Svetlana >:D< ce nume frumos ai :D

    :*

    RăspundețiȘtergere