duminică, 22 mai 2011

Sweet veil

“Sweet veil”


Can’t stop creation… de mult mi-am dorit sa incerc flori din voal… acum am avut si motiv si material, deci nu am stat deloc pe ganduri… si imi place mult ce a iesit!  
Mi-a placut mult si partea cu arsul marginilor   
Asa au prins viata cordelutele Alinei … sper sa ii si placa  





 Si Happy cordeluta mea   abia astept sa o port peste tot 


Acestea sunt doar cordelutele… doar nu m`am limitat la atat… imi place sa experimentez si sa adaptez orice tehnica stilului meu…pentru ca in final sa iasa ceva original si dragalas  

happyaccesories@yahoo.com

5 comentarii:

  1. Vaaaii! Esti asa de frumoasa parca esti o mireasa in poza aia de sus.
    te tzuc!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumoase sunt coronitele:X..iar tu esti o scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaaaaa ce m`am inrosiiiiiiiit :">:">:"> multumesc :">

    si ma bucur ca va plac :D

    >:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. IMI PLAC,DA...TI-AM ZIS CA AM INCREDERE IN TINE!!!STIAM EU CA ESTI BUNA...EEE?VEZI?SUPER FAINE!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. yeeeyyy... ma bucur ca iti plac... si ai avut dreptate :D doar ca acum nu ma mai pot oprii din facut :))))

    >:D<

    :*

    RăspundețiȘtergere