vineri, 24 mai 2013

...ador poza asta!


In primul rand pentru ca joaca mea cu lutul ceramic a inceput sa prinda contur, asa a rezultat acest minunat cabochon, modelat manual, pictat peste care mai apoi am aplicat un strat lucios de rasina!
Si in al doilea rand pentru ca aparatul lui iubi face minuni!

Intrebarea e: cum il folosesc? Si dupa cum vedeti in ceata pe fundal mai am o multime de cabochoane frumoase pe care acum ma gandesc in ce proiecte sa le includ...
 
de fapt...vi le arat si pe celelalte...poate primesc si un feed-back :)


am inceput sa le pictez cu acrilice, apoi am vrut sa le redau un aspect patinat, vechi...metalizat, marin...si in cele din urma am pictat cateva si in nuante neon :)




4 comentarii:

  1. Can I has one? :))
    Imi place unul mic, micut, cazut jos cristalin cu sclipici il el...e perfect!Zici ca e roua plina de praf de zane..il vad deja la o pereche de cercei <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar pare ca e dat cu praf de zane :)) are intre 1.5-2 cm cred :))

      Ștergere