vineri, 1 februarie 2013

Primavara?!

Abia astept sa vina primavara!
Sa fim inconjurati de o multime de flori colorate si miresme la tot pasul...
 

Am primit o comanda minunata, pentru o fetita frumoasa!


Muuuuuuuuulte flori colorate presarate pe un brau menit sa atraga toata atentia


Am asortat si o bratara inflorata...si e gata de scos la plimbare!
Poate asa se induioseaza vremea si se incalzeste!

Am realizat braul folosind fetrul, intr-o ploaie de culori, am presarat multe cristale, margele, fundite  si nasturei din polimer iar la capatul snurului de satin am cusut margelute pentru adauga si mai multa finete!

Va place?

P.S. : Am anuntat castigatoarea giveaway-ului, aici
Foarte mult mi-a placut comentariul ei, a fost haios.
Voi organiza periodic astfel de concursuri caci imi place sa citesc parerile voastre referitor la accesoriile mele.

7 comentarii:

  1. floricelele acestea parca-ti insenineaza sufletul!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna
    am ramas impresionata de ce lucrusoare frumoase am gasit aici si nu ma pot abtine sa nu intreb , scuze ca aflata prima oara aici pun deja o intrebare:

    cum ai reusit sa tai asa de bine floricelleele ? mie nu-mi iese deloc
    multumescm ult
    numai bine
    vicky

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Vicky si bine te-am gasit :D ma bucur ca iti plac lucrusoarele mele...
      Nu e mare secret, am folosit forme de flori taiate din hartie pe care le trasez pe fetru si apoi le tai...de aia par asa egale. De mana n-o sa-mi iasa niciodata ;))

      Ștergere