miercuri, 25 iulie 2012

'Merewif"

=sirena in engleza veche.

Inspiratia mea a fost de origine marina, am incercat sa reunesc alte bunatati ale adancului aduse la tarm de ape…imi place sa cred ca o sirena si-a pierdut bijuteriile iar acum parti din ele se regasesc in micul meu set. M-am lasat fermecata de cristale, margele de nisip colorate, pietre semipretioase (turcoaz, cuart, ametist, lapis lazuli) toate ducandu-ma cu gandul la un mic paradis acvatic linistit.

De curand am auzit notiunea de “mixed media”, ceea ce presupune unirea intr-o singura creatie a mai multor materiale si tehnici, exact ceea ce imi place mie sa fac cel mai mult!
De data aceasta am realizat un set compus dintr-un minunat brau, bratara pe baza de bumbac turcoaz si intarit cu fetru pe care am lipit cristale, am pictat cu vopsele pentru textil, am brodat margele, pietre semipretioase.


Partea centrala a braului este realizata din lut polimeric in tehnica filigree,in centrul careia se afla un mic cristal Swarovski nuanta Papadascha, braul legandu-se cu snur lung din voal turcoaz.
Motivul pentru care am ales sa fac bratara este pentru ca am vrut ca centrul atentiei sa pice pe talie si mana, evidentiind si mai mult tema.
Va placeeeeeeee?

Ale

6 comentarii:

  1. Continui sa ma surprinzi:X Stiam ca faci lucruri minunate, dar de fiecare data adaugi si mai multa pasiune si munca, astfel incat rezultatul este unul fara masura:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iupiiiiiiii!!!! ce ma bucur. saptamana asta in fiecare seara am facut cate ceva pentru vreun concurs...si m-am cam epuizat. fug la mare si apoi fac biju si mai frumoase!
      Multumesc pentru vizite, comentarii si pentru ca-ti plac bijuurile mele. Oricum e clar, fara pasiune n-o sa iasa niciodata bijuterii frumoase si originale nimanui :)

      Ștergere
  2. Pai spor la treaba, dar mai intai..Distractie placuta la mare!!:D

    P.S. Din toamna ma mut si eu la Brasov (pt ca am intrat acolo la facultate) si ma gandeam sa te intreb de niste magazine pentru aprovizionare:D
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bravoooooo! pai sunt 5 magazine..:)) Galeria Creativ(cu 3 locatii), Re-Creativ si inca un magazin, imi scapa numele...ai de unde alege.
      pup

      Ștergere
  3. Foarte frumos si plin de culoare!
    P.S.: imi place la nebunie rochita!

    RăspundețiȘtergere