duminică, 13 mai 2012

“Flori de liliac adunate…”


Este momentul florilor de liliac, unele au inceput sa cada! 
Eu le-am adunat si le-am dat viata din nou realizand 
un set pliiiin de petale in toate nuantele!
Mi-am dorit ca acest set sa fie in tendinte si purtabil 
cu atat mai mult cu cat este realizat din materiale reciclabile.


Am folosit: pet din care am format florile(pictate cu acrilice); reviste din care am realizat fluturasii colorati si florile in tehnica quilling(lacuite pentru protectie);
carton de la o cutie de parfum din care am realizat fluturasii aurii…
toate acestea dispuse pe o baza din fetru!
Lantisorul este realizat in totalitate din resturi de accesorii argintii
(se poate numi reciclare?), margelute de nisip lila si margele de jad mov.

Va place ideea mea?

2 comentarii:

  1. ce dragut e!felicitari!
    cred ca ai muncit o groaza:):*

    Felicitari inca o data:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multu Iris!
      Am cam muncit la setul asta...dar nu mi-am dat seama cum au zburat orele abia asteptam sa rezultatul! :D

      >:D<

      Ștergere