luni, 26 martie 2012

Tutorial "Statement black necklace"

Cum am promis, am sa incep sa postez tutoriale care sa va fie de folos!
Incep seria cu colierul "Statement black necklace" 
Materiale necesare:

-material din voal;
-fetru;
-ac,ata,foarfeca;
-margele de nisip;
-jad;
-perle;
-accesorii metalice: capete de snur, ace cu bucla, zale;
-lantic argintiu;
-cleste “Round nose” pentru facut bucle;
-cleste “Flush cutter” sau cleste pentru taiat;

1. Primul pas este realizarea petalelor din voal, care vor alcatui florile noastre.
Taiem cercuri de diferite dimensiuni ale caror margini le ardem usor iar apoi le aranjam astfel incat sa ne iasa o floare bogata in petale.
2. Alegem miezul florilor: margelute, perlute; eu am folosit margelute de nisip de 2-3 si 4 mm si perle.
3. Coasem florile pe rand urmand apoi sa realizam suportul pe care vor fi dispuse.
Pentru acesta, am folosit putin fetru pe care l-am taiat in forma de potcoava (voi il taiati dupa preferinte si mai frumos!)

4. Dupa ce coasem florile pe material si atasam la capetele acestuia accesoriile metalice pentru a putea monta lantisorul, trecem la montarea acestuia, a margelelor si a inchizatorii.


Inainte de toate, montam margelele de jad fuchsia pe acele cu cap si le facem bucla iar apoi masuram cam cat lantic ar fi necesar pentru colier (depinde cat de lung il dorim, colierul acesta e la baza gatului).
Montam apoi margelele de jad pe lantic iar la final atasam incuietoarea si gata!  (inchizatoarea este facuta dintr-un ac metalic argintiu cu bucla si o zala)

M-as bucura sa vad ce ati realizat folosind acest tutorial!
Il puteti vedea si pe Ilovehandmade.ro

2 comentarii: