vineri, 2 decembrie 2011

Update...lately!!!

eeeeeeeiiii... sa va arat ce am mai facut in ultima vreme, nu?
Nu prea am avut insiratie...nu stiu de ce, de fapt stiu! Vroiam sa fac ceva din lut polimeric dar m-am tot lovit de un zid... 
in loc sa ma apuc frumos de zecile de idei legate de bijuterii din sarma!
Mi se pare ca sunt mai potrivite pentru iarna, petreceri, birou...
Cum am pus mana aseara pe la 20.00 pe cristale si sarma nu m-am putut oprii pana dupa miezul noptii.... si acum mi-e putin somn! Dar a meritat, iar pozele le veti vedea de maine pe blog/magazin.
Voi incepe cu bijuterii dragalase, numai bune pentru sfarsit de an!!!

Colier "Gentle touch"
 Pentru serile petrecute in familie, intre prieteni, 
colegi am creat acest superb colier inflorat!
Intotdeauna mi-am dorit sa realizez un astfel de lantisor, 
mi l-am imaginat la gatul unei domnisoare delicate, simple!
Florile gingase sunt create din petale de voal de culoarea pasiunii 
decorate cu cristale de sticla rosii si ivory cu efecte AB.

Bratara "Red Lights"
 Flori micute,delicate din voal, cristale din sticla inlantuite 
cu ajutorul sarmei argintate NT!
Red Lights este o bratara subtil, pusa in valoare de un cristal rosu in sclipiri deosebite!
Poate fi purtata cu usurinta atat la birou cat si in serile de sarbatori, poate fi asortata cu colierul "Gentle touch"
M-am jucat putin cu fulgii de nea si un om de zapada fericit!
Acest set va beneficia si de o pereche de cercei, imediat ce ii termin!

Un comentariu: