vineri, 23 decembrie 2011

Happy Accesories: Imi place sa realizez cate o bijuterie in fiecare zi

Cu ce sa incep?
Pentru ca sunt multe...
Intai de toate am sa prezint setul realizat din partea lui István 
pentru o prietena speciala, Livia!
Motivul a fost "strugure" ... rezultatul?

sper sa ii placa si poate primesc si poze? 

Apoi a urmat cadoul trimis prietenei noastre cele mai bune care acum este in Anglia...
un set cu libelule, un set cu inimioare Swarovski "Heliotrope" , 
brosa cu libelule ( da sunt preferatele ei...) si altele cateva... 

siiii...replica ei 
 iupiiiiii...   

apooooiii.. am fost bucuroasa pentru articolul realizat de Madalina  pe Blogul Crafty, aici
si care il voi posta si pe pagina "I won"  

siiiii...cam atat, de astazi am intrat in concediu pana pe 3 ianuarie!!!!! iupiiiiiiii...

Va urez Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!
Si distractie placuta 
Ale

3 comentarii:

  1. felicitari pt toate creatiile...vacanta placuta si sa va bucurati de sarbatori!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai Alexandra numai bunatati faci tu aici. Din ce in ce mai experta devi. imi place de tine.
    iti doresc in noul an fericire maxima pe toate planurile.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc frumos Adnia si Sakura!
    va pup si sarbatori fericite!

    :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere