marți, 25 octombrie 2011

Rectangle chic

Sambata este pentru mine zi de relaxare si mai ales o zi productiva(compensez pentru lipsa de timp din cursul saptamanii, cand se aduna idei pe care nu apuc sa le pun in practica...)
Evident aveam altceva in minte, nu a iesit exact ce vroiam(niciodata nu iese) in sensul ca as fi vrut sa-l fac mai oval dar spre surprinderea mea mi-a placut mult si forma asta dreptunghiulara. 
Oricum sunt in tendinte inelele masive, mari, deosebite...chic !

"Rectangle chic"

Mai mult, acum am o idee noua dar inca ma gandesc la tehnica...
o sa vedeti despre ce vorbesc maine-poimaine... 

Pentru ca si detaliile tehnice conteaza, am folosit cristale de sticla alb-mat care datorita taieturii multifatetate sclipesc intr-un mod deosebit as putea spune...fiind impletite cu sarma de alama transforma inelul intr-un inel cu un aer usor vintage! Plus ca alama nu-si schimba in nici un fel culoarea...simplu, nu?
 Incet incet am inceput sa fac inele putin mai pe gustul meu(nu ca celelalte nu ar fi, dar pe cele de acest gen le-as purta la infinit) ... si poate suna ciudat dar inca nu mi-am gasit inelul potrivit...am observat ca cele micute si finute nu ma avantajeaza...asta e, give me biiiiggg ringssss!!!   
Cam atat, revin maine-poimaine-raspoimanine...caci am avut energie in weekend...



3 comentarii:

  1. Este abbsolut superb inelul acesta. Si mie imi plac inelele mari, asa ca cea mai buna solutie este sa ni le facem noi :)
    Felicitari pentru migala de care dai dovada in tot ceea ce creezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos vavaly! :D ai dreptate, ar trebui sa incerc sa`mi fac si o geanta daca tot suntem la capitolul asta :))) nu gasesc niciuna pe gustul meu :">

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, as dori sa stiu cat costa inelul, este foarte frumos

    RăspundețiȘtergere