vineri, 28 octombrie 2011

Cherry blossom~Sakura

Cherry Blossom (Sakura) este floarea nationala neoficiala a Japoniei.
Acesta este sarbatorita de multe secole şi deţine o poziţie foarte importanta 
în cultura japoneză.
Există peste o sută de soiuri în Japonia, cele mai multe dintre ele 
infloresc doar pentru câteva zile, în primăvara anului.
 De ceva vreme sunt fan infocat al acestor flori japoneze,
motiv pentru care am incercat un proiect mai deosebit.
Trebuia sa incerc si altceva, nu imi place sa ma plafonez facand acelasi lucru.
Deci, pictura. Atat cat a putut iesii din talentul/indemanarea mea, inca nu m-am familiarizat cu toate tehnicile(invat, invat...fac munca de cercetare... )
Am prins si ocazia potrivita, imi place sa fac cadou cutiute pentru bijuterii pictate de mine.  Sunt persoane care nu poarta/detin foarte multe bijuterii si trebuia sa fac ceva cu gust

(adica happyyyyy), nu?
 Prin urmare a fost apreciata cutiuta, chiar ii lipsea colegei mele asa ceva!

5 comentarii:

  1. asta e o idee foarte originala, dar tot in spiritul tau! zilele trecute am facut o brosa "Cherry blossom", dar n-am apucat s-o postez din cauza de...tortul de botez pe care l-am avut in lucru. dar urmeaza! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Σας ευχαριστώ πολύ! καλή τύχη με το Google Translate ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte foarte frumos.
    Foarte inspirat alegerea negrului.
    Esti o artista. ma bucur ca te-am descoperit.
    Eu imi imaginam ceva de genul asta dar pe o veioza; un anume gen de veioza care e doar in minta mea. oricum una in stil japonez.
    cred ca ra merge si niste cercei cu motivul asta.. ce faini ar fi. ca si cum floricelele curg din urechi..:)

    RăspundețiȘtergere