marți, 27 septembrie 2011

Semn de carte!

Eu creez bijuterii dar asta nu m-a impiedicat sa fac ceva putin diferit folosindu-ma de aceleasi materiale pe care le utilizez si pentru a face micutele accesorii, un obiect  care nu doar sa ne duca cu gandul la scoala ci sa il si folosim cu mare drag.
Am observat ca lumea incepe sa spuna din nou “da” cititului clasic, care pe langa faptul ca este o activitate relaxanta, modeleaza omul,
ii ofera o importanta sursa de informatii.
Astfel m-am gandit la un dragalas semn de carte plin de detalii
si in tendinte, de ce nu?
Am folosit frumoasele cristale Swarovski biconice(provence lavender-xilion, fuchsia AB-xilion, rosaline AB2X) pe care le-am impletit cu ajutorul sarmei argintate inoxidabila si am atasat un delicat fluturas din lut polimeric inconjurat de petale prin tehnica filigree si pus in evidenta folosindu-ma de fimo lichid.
Ce ma bucura cel mai mult este ca oricine il poate folosi, din clasele primare pana in anii facultatii, chiar si dupa cand cititul este o placere!

5 comentarii:

  1. Vaaai Ale. Tu cu manutele tale ai impletit toata sarmulita aia argintata? :)

    Foarte bine ai ales "manechinul" care preznta noua creatie: Dupa 20 de ani. Ai fost inspirata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaaaaaaaaai Sakura tu stii ca nu am apucat sa iti fac cerceii? in weekend am fost la nunta si a fost obositor si ajung acasa tot la ora 20(mai merg si la un curs...) si cad lesinata de somn :(
    Daca nu reusesc pana vineri, sambata sigur ii fac ca nu mai plec nicaieri :-s asa ca te mai poti razgandi daca vrei :)))

    :*

    multumesc frumos fetele pentru aprecieri :">:">
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaaaaaaaai Aleeeee!!!
    ;) :) :) :)
    Chiar te rog sa fi odihnita cand imi faci cerceii deoarece vreau sa fie niste cercei fericiti. ca si mine. ca si tine.
    Ramane asa cum mam rerazgandit ultima oara ;) Tu faci, eu aleg :))

    RăspundețiȘtergere