luni, 1 august 2011

We went camping this weekend

Asadar ne-am facut bagajele vineri si am plecat cu cortul. Nu foarte departe, in apropierea Brasovului (partea buna este ca am ajuns repede acasa)…si am prins si vreme buna...vorba cuiva: "Busu n`ai avut dreptate"





M-am jucat cu aparatul foto si am zburat din floare in floare dupa dragalasii astia doi …dar au iesit poze superbe!

Intre timp si-a facut aparitia si aceasta creaturica ( nu stiu ce este) total inofensiva si colorata, a fost animalul nostru de casa…

aaa…florile mele preferate, am luat si pentru acasa le-am pus la presat. De o luna incoace tot adun si tot presez…pesemne ca urmeaza un nou proiect



Siii am incheiat seara de sambata cu un foc de tabara de 3 m si cu aparatele foto pe pozitii pentru a prinde exploziile de “licurici”…si cu pedeapsa la carti sa cant sau sa beau…evident ca am ales sa…

,Ale

2 comentarii:

  1. mica creatură colorată se numeşte Rosalia alpina şi este un gândac inlus pe lista de specii periclitate din Europa. am încheiat paranteza :)) şi eu abia am revenit din munţi. spor şi inspiraţie!!

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaaaa multumesc Ioana!!! nici nu stiam macar de unde sa incep sa-i caut denumirea :D
    Spor si tie! >:D<

    :*

    RăspundețiȘtergere