luni, 29 august 2011

My best friends's wedding!

Sambata, pe 27 august a fost nunta uneia dintre prietenele mele cele mai bune,
Eni la care am fost domnisoara de onoare

O nunta ca la carte as spune eu: cu 4 frumoase domnisoare de onoare asortate, condusa la altar pe muzica specifica, cu covor rosu…a fost superb si a iesit foarte bine!

  
Revenim la domnisoarele frumoase asortate … bijuteriile sunt facute de moi si au fost foarte apreciate si noi la fel…trebuie sa recunosc ca mi`a placut sa ne plimbam prin multime asa frumos aranjate
Cea mai frumoasa mireasa!!!
Sper ca v-a placut postarea si va astept in continuare la giveaway!!!
,Ale

7 comentarii:

  1. Foarte frumoase ... toate ... si domnisoarele si bijuteriile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunteti foarte frumoase toate... bijuteriile sunt ''PERFECTE'' si foarte bine asortate cu rochitele. Felicitari Ale si casa de piatra prietenei tale! pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo ,felicitari au iesit supeeeerrrrr bijuteriile si sunteti toate foarte foarte frumoase :D>:D<:-*

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc frumos :"> ne-am asortat si cu tortul si cu buchetul... m-am distrat foarte tare :D:D

    *multumesc la toate cele 3 Cami pentru comentarii :*:*:*:*


    :D

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoase fotografiile!

    Costin M.

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc Costin...le asteptam pe cele "profesioniste" :D sigur au iesit si mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere