luni, 9 mai 2011

"Happy Memories"

De ce acest nume? Pentru ca odata purtate, bijuteriile raman in memoria apropiatiilor, devenind astfel "happy memories" pentru cei ce te-au vazut :



Personal de la o vreme port numai perlute
mi se pare ca ma fac atat de finuta, mai eleganta iar la birou este exact ceea ce am nevoie!
Finut, simplu, elegant si maaaai ales~ remarcat!
Setul este compus din cercei si inel din sarma argintata tratata anti-oxidare, perlute de diferite marimi, cristale de sticla mov metalizat si margelute de nisip lila.
Inchei postarea cu o poza care mie imi place mult... m-am aprovizionat bine cu o gama destul de variata de culori si putina ambitie si urmeaza sa vad ce mai iese


iar maine urmeaza tutorialul "Make your own bracelet" 


happyaccesories@yahoo.com

2 comentarii:

  1. Ah, da. Astept tutorialul.
    Foarte frumos setul tau. Elegant si gratios.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc sakura :D:D:D ce m-as face fara tine :">

    sper sa va placa si am sa mai incerc si altele :D:D:D


    :*

    RăspundețiȘtergere