miercuri, 18 mai 2011

"Go ahead and do it!"

De data aceasta o pereche de cercelusi intr-o nuanta puternica! 
“Go ahead and do it!”
Eu personal simt ca prind curaj cand il port, urmeaza cateva detalii despre aceasta culoare:

“Rosu simbolizeaza caldura, foc, pasiune, entuziasm si agresiune. El poate mari presiunea sangelui si ritmul respiratiei. Are efectul de a stimula oamenii sa ia decizii in mod rapid si creste sperantele.
Este indicat ca atunci când aveţi de dus la capăt un proiect amânat să purtaţi haine de culoare roşie, are un efect stimulator general, provoaca, stimulator intelectual…”
Tinuta de astazi este animata de celebrul cuplu Minnie & Mickey 

Untitled
Si pe langa subiect…de mult cautam oja turcoaz…si in weekend am si gasit-o… 
“120 Urban Turquoise” de la Maybelline~Mini Colorama…
Asa arata unghiutele mele dupa aproape 3 zile in care nu m-am abtinut de la spalat vase ...ma declar destul de multumita si de nuanta si de rezistenta... 

V-am  


happyaccesories@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu