duminică, 24 aprilie 2011

la plimbare in...Brasov

Hristos a Inviat!
Am avut o zi superba! Dimineata ne-a vizitat micul nostru bubusor... dupa care am profitat de sarbatoare si ne-am relaxat...am iesit la plimbare in centrul orasului...
enjoy the photos!
Zidurile Cetatii Brasovului

Parcul central "Titulescu"

Piata Sfatului Brasov


 Biserica Neagra
Poze facute sus la turn
    
 Dupa Ziduri & Raul Spurcata
Mi-a placut sa vad foarte multa lume iesita in oras... am avut parte si de un soare minunat!
Am scos lanticul "Warm spring, full of colors" la plimbare... doar a fost o zi de primavara superba!
Daca aveti de gand sa veniti in Brasov... noua ne-a luat cam 3 ore sa vizitam aproape tot..cu tot cu pozat...  nu`i loc de plictiseala... 
   
happyaccesories@yahoo.com

6 comentarii:

  1. Se pare ca azi am colindat aceleasi locuri :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))) da? tie cate ore ti-a luat? ;))

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) noi am avut viteza mai mare :))))
    + magazinele cu margele erau inchise :))


    :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat a inciat!
    Am o prietena care tot mergea in Brasov si de fiecare data imi spunea ce frumos e pe acolo. Nu-i mai tacea gura :))
    Deci ea mi-a facut pofta, tu mi-ai facut pofta, mai am de ajuns acolo si-mi satisfac pofta. Da nu stiu cand o fi aia...

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))))) Am si eu cateva pofte de genu... Bucuresti...Timisoara... :P Sa ma conving ca loc mai frumos ca acasa nu`i! :D


    :*

    RăspundețiȘtergere