duminică, 3 aprilie 2011

Joyfull black spots

Another beautiful ring... realizat dupa modelul
Am "prins" multe margelute jucause cu ajutorul sarmei argintate tratata anti-oxidare si le-am adunat intr-un buchetel deosebit, inelul purtat acum de lovely lady Carmen ...
Inelusul este facut dupa preferintele fericitei domnite a carui denumire ii apartine... 

 “Joyfull black spots”





Inel impletit din sarma argintata emaliata non tarnish si margelute de nisip negre...
  Carmen (am observat si cercelusii  )
 and... future project teaser... 
"Happy Journal "


happyaccesories@yahoo.com

4 comentarii:

  1. Ce idee faina ai avut. Sa faci un jurnal cu ele.
    Inelul seamana cu niste struguri copti-copti.stiu eu de care...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) struguri copti! vreau si euuuu... :)) si afine, si mure... si tot felul :))

    si in legatura cu jurnalul... ideea a aparut cand ma chinuiam sa adorm :)) oricum eu tin jurnal de o gramada de ani... si am zis de ce sa nu personalizez vreo 2-3... :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eee hee.... si iata si pozele cu mine :P Da , am luat si cercelusii ca sa se asorteze cu inelul :D Imi plac prea mult cele 2 accesorii :D Multumesc de postare Ale :*

    RăspundețiȘtergere
  4. N-ai de ce sa multumesti... am postat cu mare drag :D

    :*

    RăspundețiȘtergere