luni, 14 martie 2011

Little butterfly wings

Sambata am profitat de soarele cald si am iesit la plimbare  ...cu toate biju`urile dupa mine...si a avut loc o mica sedinta foto... imi place sa si fac biju dar sa le si fotografiez... iar cadrul rustic mi-a facut treaba mai usoara...  
Cabochonul este realizat din lut polimeric(amestec intre fimo transparent, fimo efect de piatra, fimo gri metalizat) si invaluit in sarma argintata emailata antioxidare la care am atasat frumoasele mele cristale si un fluturas metalic argintiu.  




Medalionul are dimensiunile 2 cm latime si 4 cm lungime.
Este usor,elegant si dragalas  


happyaccesories@yahoo.com

6 comentarii:

  1. Foarte frumoase! :)
    Am si eu o intrebare, daca se poate:
    Ai idee ce adeziv e cel mai rezistent pentru brose din fimo? Nu prea gasesc unul stralucit sa reziste la infinit acul de brosa pe fimo...
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna... eu zic k cel mai bun este Loctite... sau Picatura...

    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu picatura, nu sunt multumita..:'(
    Iar Loctite nu am incercat..
    E prea mult daca te intreb de unde il achizitionezi tu? Multumesc frumos..:">

    RăspundețiȘtergere
  4. am vazut si in Carefour in cantitati mai mici...asemeni Picaturii/Superglue.. eu l-am primit am o sticluta de 20 g si ma ajunge muuult

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc tare mult pentru raspuns!!!! :*
    O sa caut!

    RăspundețiȘtergere