marți, 1 februarie 2011

Little earrings, big world

Intr-o lume atat de mare, aglomerata si complicata(detalii la penultima poza) trebuie sa apreciem florile cat ele mai exista...
Coloritul cerceilor este inspirat de natura...verde crud, verde-turcoaz, alb, albastru...respectiv iarba, cerul, apa... 
Cerceii far parte din colectia "Womanly-Angelic" si sunt creati din lut polimeric si atasate tije argintate.




Si 2 poze pt fun... la ce serveste acum Lacul Noua  



id/mail: happyaccesories@yahoo.com

6 comentarii:

  1. Sunt atat de frumusei cercelusii :) superbi!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumosi cercelusii.Eu sunt la inceput de drum, pasionata de arta fimo, sper sa invat cat mai multe.Florina din Suceava

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc... spor la invatat si la incercat caci asa se invata :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Am primit azi un premiu virtual,si ti-am dat si tie,cu drag,o bucatica din el. Te asteapta pe blogul meu. :) www.cerceidinpietre.blogspot.com
    Azi am avut probleme cu calculatorul,si nu mai stiu pe cine am anuntat inainte si pe cine nu. Daca ti-am mai spus o data...scuze:)

    RăspundețiȘtergere